fredag, august 11

 

Jeg- nå også en bokser



Jeg har debutert i bokseringen og kan rapportere om at det var en fantastisk opplevelse. Min motstander var litt mindre enn meg, men veldig sterk.

Jeg fikk et utrolig adrenalinkick og ble uvanlig aggressiv til meg å være. Jeg ville bare slå og slå. Så det gjorde jeg. Og så måtte jeg le en hel del underveis også.

Boksing er absolutt å anbefale! Jeg var skyhøyt oppe etterpå, med energinivå på topp hele resten av den dagen. Derfor blei det strandvolleyball på ettermiddagen og bading på Nordnes etter det igjen, og en hel del utepils seinere på kvelden. Etter en god fight blir man liksom ikke ordentlig sliten. Bare oppskrudd.

Dagen etter hadde jeg veldig vondt i armene. Dagen etter det også. Jeg oppdaga at armene mine er full av usynlige muskler, det er kjempemange av dem, i nevene også, og alle sammen verka i kor. Men det var så til de grader verd det. Nå vurderer jeg å få støpt meg tannbeskyttelse og gjøre slåssing til en naturlig del av livet mitt.


(Foto: Silje K. Robinson)

Comments: Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?