fredag, juni 2

 

Arbeidsledig journalist?

Jeg fant denne spesielle arbeidsoppgaven under "Stilling ledig" i Journalisten.


For øvrig vil jeg slå fast følgende: Jeg har bodd i Bergen i sju år, og jeg eier ikke et par støvler. De jeg hadde, ble liggende igjen på dørken i min første bil, Lille Blå, som jeg solgte i 1996. De var grønne. Siden har jeg ikke hatt støvler. Fordelen med det, er at jeg ikke får tunge støvler.

Det er bra.

En Bergen, llueve a cántaros.

PS: Nei, jeg er ikke på jakt etter ny jobb. Jeg bare holder meg orientert om utviklinga på arbeidsmarkedet. Og det er jo en noe besynderlig utvikling kan man si. Er det noen som melder seg frivillig til å skrive en biografi om meg?

Comments:
Jeg kan skrive denm, jeg. Kan vi ha lamakyssebildet på coveret?
 
Jeg sendte sotramikkel en mail, fordi jeg var for nysgjerrig til å la være. Jeg har ikke fått svar.
 
Jeg stiller gjerne opp som informant for perioden 1991-1994 for "The Wild Years".

Jeg kjenner jeg heier litt på sotramikkel.
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?