mandag, mai 8

 

Kjendisparty


- "Hvem er det??"
- "Er han en kjendis??"

Variasjoner av dette spørsmålet ble hyppig stilt foran den røde løperen, der folk hadde stimla sammen for å se Ekte Kjendiser fra Hollywood på vei inn på en VIP-fest.

(Foto: Polarprinsessa)


Her venta noen hundre personer på kjendisene i flere timer en torsdagskveld.

Jeg synes det er morsomt.

For jeg trodde, inntil nylig, at defenisjonen på en kjendis er at folk veit hvem han/ho er fra før.

Men i dette tilfellet, da Hollywoodkjendisene inntok Bergen en uke i april, hadde kjendisene navneskilt foran seg på pressekonferansen. Heldigvis. For jeg så jo ikke forskjell på kjendisene og arrangørene. Og da de skulle vise seg frem for de av byens borgere som venta utenfor kjendisfesten, ble navnene deres ropt opp da de én etter én steg ut av en svart BMW og forserte den røde løperen - samt hvorfor de er kjendiser.

Jeg visste hvordan Nick Carter (Backstreet Boys) så ut, men det er aldeles ikke sikkert jeg hadde kjent ham igjen på gata likevel. Ikke broren Aaron Carter heller.

Jeg kjente igjen ho mørkhåra fra Sykkelpolitiet, men ante ikke at ho het Paula Trickey. Nå veit jeg at ho er veldig hyggelig, har fått større pupper enn da ho sykla rundt på Pacific Blue, og at ho elsker å fiske.

Jeg turte ikke å få tatt et bilde av meg og Paula sammen. (Jeg glemmer ikke Kaptein Kabelsatan-opplevelsen så fort). Istedet lurte jeg meg til å fotografere Sykkelpolitibeiben med mobilen. (Bildet blir større hvis du klikker på det).

Hvor mange av disse kjendisene kjenner du?

David Faustino (Våre verste år)
Shane West (Akutten og Buffy)
Matt Czuchry (Gilmore Girls)
Samuel Page (CSI Miami og I syvende himmel)
Amaury Nolasco (Prison Break)
Rockmond Dunbar (Prison Break)
Joey Fatone (N'sync)
Chris Kilpatric (N'sync)
Nana Gbewonyo (Coach Carter)
Paul Johansson (One Three Hill)

Jeg tror det hjelper mye å ha fri på dagtid og få inn TV3.

Comments:
Jeg tror jeg kunne gått forbi dem alle uten noe som helst bjelleringing.
 
Ikke sykkelpoliti-damen vel? Du er jo FAN!
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?