lørdag, januar 14

 

Tre kupp

Dette er mest for mine kvinnelige lesere, og andre med blikk for litt intrikate matematiske beregninger, som ikke kommer med tåpelige motargument. (Eller pirke i min skamfullhet over vårt ekstreme konsum-samfunn, som jeg selv er en del av). Dette er de kalde fakta: Kjole: Før 1199, nå 360. Støvletter: Før 1100. Nå 349,50. Topp: Før 299. Nå 100. Jeg har med andre ord spart utrolige 1788, 50 i dag. Og attpåtil fått noe nytt, som en bonus for den økonomiske gevinsten. I sånne øyeblikk som dette lurer jeg på om jeg ikke har sans for tall likevel.

Comments:
Jeg opererer med følgende shoppinglogikk:
Frisør+hårstæsj: 1800 kroner
Ekstremt dyrt, da kan jeg liksågodt slå til med:
Et kupp av en kjole: 200

Det er nemlig best å sørge for at tallet blir rundt og fint.
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?